سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکشنبه 87 اردیبهشت 1

عنوان دورغ چرا؟؟؟؟

به خدا زور دارد خیلی هم زور دارد.
به خدا زور دارد وقتی سرداری، هواس‌تان باشد می‏گویم سردار «آقا! سردار» آن‌هم سردار نیروی انتظامی که مسئول طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی تهران  را با شش خانم ....می گیرند و فرمانده‌‌اش بیاید و از او طرف داری کند.
این که هیچ  بگوید بازداشت زارعی با شش زن عریان واقعا شخصی است،  باز این هم هیچ، باز بگوید بازداشت سردار با شش خانم  کوچک و خفیف است.بگوید سردار به سازمان خیانت نکرده....
درست آقای احمدی مقدم زارعی به سازمان شما خیانت نکرده شاید برای شما اینکارها.... ولی ایشان به ملت خیانت کرده است...
جناب فرمانده نیروی ا نتظامی آقای احمدی‌مقدم مگر خودتان خواهر مادر ندارید واقعا خیلی ا فتضاح است خیلی، آقا فجیع است که شما از این سردار زارعی دفاع می کنید آیا فکر می کنید اگر دفاع نکنید شما زیر سوال می روید که چرا این فرد را سردار کردید یا اگر این کار رو نکنید نیروی انتظامی زیر سوال می‌رود.
جناب سردار احمدی مقدم به جای اینکه همه‌اش برای مردم روضه دین بخوانید وظیفه‌ای که این سمت به شما محول کرده درست انجام دهید شما آنجا نشسته‌اید تا بر اجرای قانون نظارت کنید و با آن‌هایی که خلاف قانون می‌کنند برخورد کنید حال فرق نمی‌:ند نمی‌کند که آن که خلاف قانون کرده، که هست مهم این است که خلاف قانون کرده و باید برخورد شود و شما باید برخورد کنید حال می ‌خواهد سردار زارعی باشد یا ...
آقای سردار بیاید وجدان داشته باشید اگر یه فرد عادی یا یک آدم سیاسی و یا هر فرد دیگری غیر از پرسنل شما بود باز هم این را می گفتید باز هم با این ملایمت با او برخورد می‌کردید.
بگذارید برایتان جریان حضرت علی و فرماندار بصره را بگویم شنیده‌اید‌! بارها شنیده اید ولی حیف که ...
به امام علی«ع» گزارش رسید که عثمان بن حنیف فرماندار بصره بر سفره اغنیاء می نشیند ؛ امام «ع» بی درنگ در نامه ای به فرماندارش چنین نوشت :
      من اگر خواستم می توانستم از عسل پاک و از مغز گندم و بافته های ابریشم برای خود غذا و پوشاک فراهم آورم . اما هیهات که هوای نفس بر من چیره گردد و حرص و طمع مرا وا دارد که طعام‌های لذیذ برگزینم . در حالیکه در حجاز و یمامه کسی باشد که به قرص نانی نرسد و یا هرگز شکمی سیر ننموده باشد . یا من سیر بخوابم و پیرامونم شکم هایی از گرسنگی به پشت چسبیده باشد و گلوهای سوخته وجود داشته باشد . . . آیا به همین رضایت دهم که مرا امیر المؤمنین خوانند و در تلخی های روزگار با مردم شریک نباشم و در سختی های زندگی الگوی آنان نگردم نهج البلاغه ، نامه 4

می بینید جناب اقای سردا امام علی(ع) فقط و فقط به خاطر همنشنی با اغنیا عثمان بن حنیف را مواخذه کرد  و اور ا عزل کرد نگفت که دورغ است نگفت که توطئه است نگفت ..

اقای سردار عثمان بن حنیف کاری نکرده بود ها ملتفت که هستید گناهی نکرده بود ها ...
واقعا اگر علی ابن ابی طالب(ع) بود با سردار زارعی چه میکرد
اقا فاجعه است که یک فرماندار را با 6 خانم عریان بگیرند فاجعه ....بعد هم بگویند بفرمایید.