سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنج شنبه 87 تیر 6

عنوان آقای رئیس جمهور کمتر خودتان را تحویل بگیرید.

اصلا فکر نکنید اقای رئیس جمهور وقتی از هاله‌ای از نور صحبت می‌کند می‌خواهد فضائل خود را بیان کند یا می‌خواهد خود را تحویل بگیرد.اصلا فکر نکنید وقتی آقای رئیس جمهور از دزدیده شدن خود صحبت می‌کند قصد خود تحویل گیری دارد. اقای رئیس جمهور فقط می‌خواهد حقایق را بیان کند. آن حقایقی که در گلوی رئیس جمهور گیر کرده.
آقای رئیس جمهور چه فکر کرده‌اید!؟
بگذارید ضرب المثلی برایتان بگویم که بار‏ها و بارها شنیده‌اید:
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
نمی‌دانم هدفتان از بیان این سخنان چیست؟ چه می‌خواهید بگویید؟
آیا می‌خواهد با آن هاله‏ای از نور، به مردم بگویید که خدا به شما نظر دارد خدا همراه شماست یا می‌خواهید حقایق را بیان کنید؟!
یا وقتی که فهمیدید نقشه‌ای برای دزدیدنتان کشیده‌اند فکر کردید دیگر خیلی مهم شده‌اید و این یعنی آدم خیلی خوبی هستید و دارید به ملت خدمت می‌کنید و به اسلام و مسلمین خدمت می‌کنید و آمریکا می‌خواهد شما رابدزدد که دیگر باعث پیشرفت و ترقی اسلام نشوید و انقدر به اسلام خدمت نکنید؟!
حالا این‌ها هیچ، می‌گویید اگر عراق انکار کند افشا می‌کنید و مدارک رو می‌کنید و ....؟
آقای رئیس جمهور درست است که ما ایرانیان و شاید بگویم شیعیان به خواب‌ها و خرافاتی این چنینی زیادی معتقدیم و بیشتر مواقع به جای اینکه به حرف‌های طرف فکر کنیم به این نتیجه می‌رسیم چون فلان شخص گفته پس راست است پس درست است.
اما فرقش این است که این‌ها که شما می‌گویید نه خواب است و نه شما از آن افرادی هستید که بگویند چون شما گفتید درست است پس چرا فکر می‌‌کنید مردم باید حرف‌هایتان را باور کنند.
البته من اصلا نمی‌گویم شمادروغ می‌گویید من فقط می‌گویم من باور نمی‌کنم.
مثل این است که مثلا یک مرجع بزرگ بگوید من امام زمان را دیده‌ام و با ایشان صحبت کرده ام که من در اینجا نمی‌گویم ایشان دورغ می‌گوید اما نمی‌توانم باور کنم که ایشان امام زمان را دیده است چون قرار نیست در زمان غیبت کسی ایشان را ببیند.
شاید تمام حرف‌هایتان واقعیت باشد و حقیقت ولی وقتی از زبان خودتان بیان می‌شود این یعنی خود تحویل گیری یعنی اینکه شما می‌خواهید از خودتان تعریف کنید یعنی می‌خواهیدبگویید آدم خوبی هستید.
آخر! آقای رئیس جمهور این حرف‌هایتان چه به درد جامعه می‌خورد؟ آیا مساله گرانی را حل می‌کند؟ آیا مساله شغل را حل می‌کند؟ یا درد خانه و زمین را حل می‌کند؟
آقای رئیس جمهور دست بردارید،به جای این هوچی‌گری‌ها به کارتان برسید به کاری که برای آن انتخاب شدید بروید خدمت کنید آن هم صادقانه با این حرف‌ها اشتباهات خود را نپوشانید. با این حرف‌ها نمی‌شود کاری کرد.
آقای رئیس جمهور همان‌طور که خودتان شعار می‌دادید ومی‌گفتیدمتوجه باشیدکه شما فقط و فقط خادم ملت هست و باید به ملت خدمت کنید پس شما فقط خادم ملت هستید نه نماینده دینی و نه نمایند دنیای اسلام و مسلمین ونه هیچ چیز دیگر!