• وبلاگ : رند
  • يادداشت : ستون‌هاي‌‌آسمان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 15 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اهر 
    اينکه شما آيات قرآن را تفسير ميکنيد چه بسا که خوب هم هست ولي مب شود بفرماييد اگر اينطور است چرا خود امامان عزيز که متصل به عالم بالا بودند يک تفسير ننوشتند؟
    شما ميتوانيد هر موضوع علمي را با تفسير از دل قرآن در بياوريد ولي اين تغييري در حقيقت ماجرا نميدهد.
    فرض بقرماييد يکي هم پيدا بشود و ادعاي پيامبري حق را بکند بعد هم آيه بياورد که ماه از پنير ساخته شده. آيا اگر بنا به تفسير باشد مي شود از اين آيه ايرادي هم گرفت؟
    اگر بنا باشد ديگراني منظور گوينده را تفسير کنند به هر مخالفي هم بگويند که تو نادان و غرض ورزي و سطحي نگري و به عمق کلام دقت نکردي و... چه و چه که ديگر کتاب و آيه و معجزه آوردن سخت نيست! شما فکر کردي ميسحي معتقد و بهايي با ايمان از اين تفسيرها براي کتابشان ندارند؟
    اينهمه بستگي به ساختار آن کله گرامي شما دارد و نه حرف قرآن يا محمد. گفته بزنيد تفسير ميفرماييد معنيش ميشود نزنيد! گفته بکشيد تفسير ميکنيد معنيش را نکشيد! اينجوري باشد که برادر قصه ساختن کاري ندارد.
    بفرما اين هم آيه که پيامبر ديگري آورده : قال الله تعالي، ماه از پنير ساخته شده.
    اتفاقا اين آيه خيلي دقيق ترو علمي تر از قرآن هم هست بشرط اينکه فقط به ظاهرش نگاه نکنيد و کمي هم به شان نزولش دقت کنيد و هم تفسيرش را بخوانيد و هم مقدمات علمش را بلد باشيد و از متخصص دينش بپرسيد و و و ....! و همه اين داستانها که اينجور مواقع عزيزان مسلمان سر هم ميکنند! مردي از اين آيه ايراد بگير!(-: