سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شنبه 86 دی 15

عنوان زن ها مگر آدم نیستند.!2!

این ادامه نقد کتاب کاهش جمعیت ضربه‌اى سهمگین بر پیکر مسلمین  می‏باشد.برای خواندن این پست توصیه می‏شود پست‏های قبل نیز مطالعه شود تا شبهه‏ای و حرفی در‏ آن نباشد.
4-سیاست کنترل جمعیت برای به بازار کشاندن زنان و تضییع عمر آنها است.
این از آن حرف‏هاست دیگر، البته من هم موافقم که احتیاجی به حضور فیزیکی زنان در عرصه اجتماع نیست ولی حضور آنان هم ضرری چندانی به اجتماع وارد نمی‏کند البته به شرط رعایت موازین که اکثرا هم رعایت نمی‏‏شود.
این مدرن و مدرنیته و تفکر آن است که زنان را به اجتماع می‏کشاند نه فرزند کمتر، این حرف زمانی درست است که ما نیروی کار در اجتماع نداشته باشیم که مجبور باشیم از زنان در عرصه اجتماع استفاده کنیم درحالی که آن‏چه روشن است خلاف این مطلب است.
ضمنا فکر نمی کنم حتی اگر هر خانواده دو فرزند داشته باشد بحث با اینجا بکشد. حتی با دوفرزند داشتن هم خیلی سخت است که بتوان رفاه اجتماعی را برای آن ها فراهم کرد. 
5. تجزیه کشورها و تضعیف قدرت انسانی آن‏ها، کارآمدترین سیاست قدرتهای جهانی بوده است.
مسائل را در یکدیگر حل نکنیم، تجزیه کشورها چه ربطی به فرزند کمتر داشتن دارد. دوره زمانه دوره زمانه‏ای است که دیگر افراد و لشگر‏ها کار گشا نیستند وجنگ را صلاح می‏برد. کاری به استثناءها «مثلا دفاع مقدس ایران نداریم» به طوری کلی مطلب را بیان می‏کنیم.
شاید به قطع بتوان گفت که درهیچ کشوری سرنوشت و حکومت آن کشور به دست مردمانش نیست که بخواهند درا تجزیه یا غیر آن سهیم باشند. این‏ها همه‏اش حرف است همین....!
در ضمن این استدلال شما زمانی درست است یعنی کشور های غربی محدودیتی در فرزند دار شدن نداشته باشند. در حالی که می‏بینیم چنین نبوده و نیست
این حرف حرف عجیبی است که بدون تحقیق گفته شود آنها این را برای کشور های اسلامی و تضعیف وتجزیه و از این مزخرفات ....به کار بسته اند .....ولی درکل باید برای اطمینان بیشتر در این مورد تحقیق شود.
6. امریکا برای قطع نسل سرخپوستان آنها را عقیم کرد.
- وقتی که ماست دوغ شود دوغ هم ماست می‏شود!
دیگر این شد دلیل، خیلی واضح است که عقیم کردن و بچه دار نشدن با دو بچه داشتن خیلی خیلی خیلی توفیر دارد.
7. ریشه این طرح، از افکار مالتوس انگلیسی است.
-ببینید مابه ریشه و پیشه این طرح کاری نداریم، باید هرمونوتیک یا پدیدار شناسانه به این نکته بپردازیم، همین حرف‏های مفت بوده که ما راهنوز جهان سومی باقی گذاشته، چه اهمیتی دارد که این حرف را که زده، که بوده، چه بوده، به چه انگیزه ای زده مهم این است که این حرف حرف درستی است برای حفظ جامعه برای حفظ حتی خود انسان ها برای رفاه بیشتر انسان ها و.......
در زمان رسول یک قیچی آوردند که در بلاد کفر درست می‏شد و به پیامبر فرمودند از اینا بخریم ، پیامبر نفرمود که هست که ساخته که گفته و....فرمود بروید یاد بگیرید بعد بسازید.«نقل به مضمون است »
8.تفکر مالتوس منطبق با بینش یهود و در ضدیت کامل با بینش اسلام است.
باز همان حرف های تکراری و همیشگی، توهم یهود، توهم یهود، توهم یهود، سایه یهود و ترس و جبهه گرفتن و گارد گرفتن.بیایید به جای این حرف‏ها، مسئله را از نظر علمی بررسی کنیم .
9.عواقب وخیم بستن لوله‌ها را از مردم مخفی نگاه داشتند.
راه های مختلفی برای این کار وجود دارد می شود راه های بدون ضرر هم پیدا کرد.....این دیگر در تخصص دکتر هاست همه آنها که مخفی نمی کنند و...
10. فقیه نمی‌تواند تشخیص ضرر راههای جلوگیری را بعهده عموم بگذارد.
به نظر من این از بحث فقه وفقهاهت به دور است . و تنها مسئله ممکن این است که اگر به سلامت انسان ضرر بزند آن هم ضرری قابل توجه  در آن صورت مشکل دارد. فقیه فقط قوانین کلی را جعل می کند از روی کتاب و سنت و این جزئیات برو عهده مکلف است که حال آیا این عمل ضرر دارد یا خیر؟ و برای تشخیص اینکه ضرر دارد یا ندارد به خبره آن یعنی پزشک باید مراجعه کرد نه مرجع!

وقتی می‏نشینم و تمام شرایطی که برای بزرگ کردن یک فرزند لازم است را کنار هم می‏گذارم از نظرعاطفی گرفته تا مالی تا جنسی تا مهر محبت و..... خیلی چیز‏های دیگر که بسیار در تربیت یک فرزند موءثر است فقط به یک نتیحه می رسم که باید وقعن خداوند در این امر بزرگ باید به پدر مادر ها کمک کند، چه لزومی دارد این بحث‏ها در اجتماع مطرح شود که به قطع می‏توانم بگویم به هیچ کدام از مسائل تربیتی فرزندان اعتنایی ندارند بگذارید همان دو فرزند رابزرگ کنند.!
کافی است دیگر به همین اندازه اگر به فرزند دار شدن به زن ها و به ... اهمیت دهیم  خود می توانیم راه درست و ثواب را تشخیص دهیم این مقاله و حرف ها فقط، نمود برخی صحبت‏های غیر علمی در جامعه بود.
باشد که فکر کنیم و نظر دهیم.