سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شنبه 87 تیر 15

عنوان اقای منتجب نیا فرق دروغ و تحریف چیست؟

آقای منتجب نیا تا به حال این آیه قرآن به گوشتان خورده:
الفتنه اشد من القتل
شما خود بهتر از معنای این آیه آگاهید آیه که در سوره بقره  آیه  191 بیان شده.
مگر حرف‌های غیر مستند شما چیزی به جز فتنه است. حرف‌هایی که همه اش بوی فتنه‌ می‌دهد. حرف‌هایی که هیج استنادی پشت آن نیست.
شما اول بیایید حرف‌هایتان را مستند کنید بعد به اعتراض به دیگران بپردازید شما با این فتنه‌تان، خودتان عین اعتراضید.
به غیر از آن هاله نوری که مطمئن هستم شما فیلمش را ندیده‌اید و قصدی به جز فتنه نداشتید که اینگونه بیانش کرده اید.
اگر ندیده‌اید بگذراید برایتان بگویم که جریان چه بوده است.
جناب رئیس جمهور خدمت ایت‌الله جوادی آملی می‌رسند و به نقل از یکی از همراهانشان می‌گویند:
زمانی که در سازمان ملل شما دعای فرج را خواندید هاله از نور درآن جا مشاهده کردم.
 که من قبلا هم گفته‌ام که این هاله نور به خاطر دعای فرج بوده نه خودشان.
بینید تحریفتان چقدر زیاد است شما خودتان یک تحریف کننده اید پس لطفا حرفی از تحریف نزنید.
چگونه می‌توانید در مورد فیلمی که به دستان نرسیده نظر بدهید یا چگونه می‌توانید چیزی را که دیده‌اید خلاف واقع نشان دهید این مگر چیزی به غیر فتنه است.
و اما در مورد کنار گذاشتن غذا برای امام زمان، اقا مگر می‌خواهید داستان سرایی کنید که این همه شاخ و برگ به آن اضافه می‌کنید. اولا این جریان برای کسی دیگر است که من معذورم از بیان اسم .....شان
دوما این اقا که از او این داستان نقل شده غذایش املت بوده و این داستان را راننده‌شان نقل کرده که گفته من چند باری می‌دیدم که ایشان کنار بشقابشان یک بشقاب دیگر دارد و هر لقمه ای که بر می‌دارد لقمه‌ای را کنار می‌گذارد از ایشان پرسیدم این چه کاریست شما می‌‌کنید. او هم گفت من همیشه منتظر امام زمان هستم و این غذای امام زمان است.
با این حساب، حساب بقیه مواردی که ذکر کرده اید هم روشن می‌شود چون زمانی که می بینم  همین دوموردی که من خودم اطلاع دارم و در موردش می‌دانم را وارونه بیان کرده‌اید داستان سراییتان برای من به پایان می‌رسد.
 چوپان دورغ گو، شاید برخی مواقع دورغ نگوید، ولی زمانی که راست می‌گوید کسی حرفش را قبول نمی‌کند.
در ضمن شما می‌ترسید یا نمی‌خواهید منابعتان فاش شود.
در تمام حرف‌هایتان این نکته به چشم می‌خورد به نقل از دو اسطه به نقل از یکی از شوراها به نقل از ...در همه حرف‌هایتان ابهام و مجهولیت وجود دارد. با این مجهولیت چه چیز را می خواهید ثابت کنید.زمانی که جهل وجود دارد علمی در کار نخواهد بود که بخواهید چیزی را ثابت کنید پس دارید در مورد جهل‌ها صحبت می‌کنید و زمانی که در مورد جهل‌ها صحبت کنید  حرف‌هایتان دامن زدن به همان شایعات است.
اقای منتجب نیا اگر حرفی دارید نمی‌گویم نگوید، بگویید اما سعی کنید به جای شایعه پراکنی و چنگ زدن به شایعات مستند صحبت کنید.
اگر همان فیلمی که خودتان از آن صحبت کردید را ببینید متوجه می‌شود که به راحتی حقیقت را جور دیگری نشان داده اید پس چگونه می‌توانید قبول کنید که آن واسطه‌هایتان حقیقت را وارونه به شما منتقل نکرده باشند و شما هم برای اثبات حرفتان مثل بقیه موارد چیز‌هایی به آن ها اضافه کرده باشید.
در هر صورت اگر زمانی ثابت شود که این حرف‌ها از زبان رئیس جمهور بیرون آمده من خودم اولین معترض به این حرف‌های ایشان هستم و خواهم بود و من که نه همه شیعیان باید به ایشان اعتراض کنند ولی تا زمانی که مستند و مستدل نیست قابل قبول نمی باشد.
به نظر من اقای رئیس جمهور انسان متدین اما کمی ساده است جناب رئیس جمهور چرا در حرف‌هایتان و اعمالتان کمی تامل نمی‌کنید که این بساط پیش بیایید. چرا برخی مواقع جو‌گیر می‌شوید. از شانیت شما به دور است این حرف‌ها و این کا‌ر‌ها.
واقعا چه لزومی داشت بیان آن هاله نور اصلا چه لزومی داشت که شما حرف آن همراهتان را قبول کنید یا حرف دیگرانی که دور برتان هستند و حرف‌های خلاف عرف و شرع می‌زنند.

هدف فقط روشن شدن حقیقت می‏باشد.

لینک‏های مرتبط آقای رئیس جمهور کمتر خودتان را تحویل بگیرید ، منتجب نیا همان اعتماد ملی است ، گفتگو با ایت‏الله اقا مرتضی تهرانی در موردهاله نور و سخنان احمدی نژاد در مورد امام زمان(ع) ، وب نوشت‏های ابطحی-هاله نور احمدی نژاد و اطرافیان متملق ، انتقاد شدید جوانفکر از یادداشت منتجب‏نیا ، یادداشت تند منتجب‌نیا درباره رئیس‌جمهور ،  سخنان رئیس جمهور با ایت الله جوادی آملی از زبان بازتاب معدوم ، اخرین سخنان رئیس جمهور در مورد هاله نور که ربطی به آن هاله نور ندارد