سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکشنبه 87 خرداد 12

عنوان شاید گامی برای...!

چه می‌شود ما ایرانیان هم خودمان را به جهان بشناسانیم.
به نظر من بهترین راه و موثر ترین راه برای شناساندن ایران همین اینترنت است اینجا نه سانسوری است نه تبلیغات بخودی و سیاسی البته هست نه اینکه بگویم نیست اما این‌جا معنای واقعی آزادی اندیشه است هر کس هر چیز بخواهد می‌گوید.
چرا با اینکه کابران ویندوز در ایران بسیار زیاد هستند هنوز ویندوز زبان فارسی ندارد و باید از فونت فارسی برای ویندوز استفاده کنیم.
چرا با اینکه جامعه ایرانی فعال در اینترنت زیاد است هنوز نام کشور ایران در خیلی از سایت ها میان کشور های دیگر نیست.
قبول که سیاست سهم زیادی در این ممنوعیت ها و کم بود‌ها دارد اما اگر ما خودمان همین کابران اینترنت هر جا خواستیم در سایتی ثبت نام ‌کنیم یا عضو شویم و دیدیم کشور ایران در میان آن کشور ها نیست چه می‌شود ایمیلی بزنیم و از مدیر سایت درخواست کنیم که نام کشور ایران را بگذارد.
چه می‌شود وقتی که گوگل به هر عنوانی چه پول چه سیاست و هر چیز دیگر نام خلیج فارس را عربی می‌کند هر کس به سهم خود ایمیل بزند یا این اعتراض شرکت کند و رسما مراتب اعتراض خود را نسبت به این حرکت اعلام کند.
نه مشکل از خودمان است خودمان کاهلیم کم کاریم یا شاید به ایران و زبان فارسی خومان اهمیت نمی‌دهیم.
وطن پرستی جای خود دینداری و بی‌دینی، سیاست، عقیده، تفکر و هر چیز دیگر جای خود.
نام ایران باید همه جا و همیشه سر بلند باشد چون سر بلندی ایران سر بلندی تک‌تک ایرانیان است همه با هر عقیده و مسلکی.
این روزها فایر فاکس جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران ایرانی پیدا کرده و هر روز استفاده کننده‌گان این نرم افزار برای استفاده بهتر و فنی‌تر از اینترنت بیشتر می‌شود.(اگر خدای ناکرده از فایر فاکس چیزی نمی‌دانید اینجا و اینجا را حتما بخوانید از دستتان می‌رود.)
فایر فاکس می‌خواهد رکورد دانلود نرم افزار را در 24 ساعت بشکند و نسخه نهایی فایر فاکس3 را در کتاب رکود‌های گینس ثبت کند.
فایر فاکس می‌خواهد برای تمامی کابران اینترنت و دوستداران فایر فاکس که قبلا ثبت نام کردند و ایمیل خود را وارد کردند در روزی که فایر فاکس3 منتشر می‌شود ایمیل بزند تا دوستداران فایر فاکس در 24 ساعت اول انتشار این نسخه آن را دانلود کنند.
مطمئنا وقتی شرکت فایر فاکس مشاهد کند که مقدار قالب توجهی از مراجعه کنند‌ه‌گان و علاقه‌مندان فایر فاکس ایرانی و از همه مهمتر پارسی زبان هستند به طور حتم برای برنامه ‌ها و نرم افزار‌های آینده زبان پارسی را هم مورد توجه قرار می‌دهد و اگر جریان تحریم و یا هر چیز دیگر شد حاضر ‌نمی‌شود با تحریم کردن و اجازه ندادن استفاده ایرانیان از فایر‌فاکس مقدار قابل توجهی از دوستداران این نرم‌افزار را از دست بدهد.
شما می توانید برای ثبت نام به اینجا مراجعه کنید و بعد گزینه ریجستر را بزنید و اسم کشور و ادرس ایمیل خود را وارد کنید
تا کنون از میان 502155 نفر فقط 3550 نفر ایرانی ثبت نام کرد‌ه‌اند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید اینجا بروید جناب فتحی عزیز توضیحات کاملتری داده اند