• وبلاگ : رند
  • يادداشت : آقاي رئيس جمهور کمتر خودتان را تحويل بگيريد.
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسم الله
    سلام جناب رند
    بنده شما رو به عنوان طراح وب تعقيب کردم و بدين جا رسيدم اما چيز ديگري ديدم که آن هم برايم جالب بود!
    برادر بزگوار!
    اين حقير هم با اينکه دولت خدمتگزار ملت است و بايد جواب اعتماد ملت به خود را بدهد و فقط در فکر خدمت باشد مي پسندم اما در مورد بخشهاي ديگر حرفهايتان ، نظرات ديگري دارم
    "آيا مي‌خواهد با آن هاله‏اي از نور، به مردم بگوييد که خدا به شما نظر دارد خدا همراه شماست يا مي‌خواهيد حقايق را بيان کنيد؟!"
    قربان! مگر آقاي احمدي نژاد اين واقعه را در رسانه ها يا در حضور مردم بيان کرده بودند؟
    شما که بهتر مطلعيد! آن فيلم( که کاري به اينکه تکذيب شد يا نه.. ندارم) حاصل يه جلسه خصوصي بود آن هم نه يک فرد عادي! کسي از خواص که خوب مي تواند سره را از ناسره تمييز دهد!
    "وقتي که فهميديد نقشه‌اي براي دزديدنتان کشيده‌اند فکر کرديد ديگر خيلي مهم شده‌ايد و ... آدم خيلي خوبي هستيد ... و آمريکا مي‌خواهد شما رابدزدد که ... انقدر به اسلام خدمت نکن"
    هرچند شايد اگر به سياست هاي داخلي دولت نهم مخصوصا مهار تورم انتقادهاي جدي وارد باشد اما بي انصافيست از منش عزتمدار سياست خارجي خرده گرفت!
    اينکه ظالمي هرچه خواست بگويد و بخواهد و شما تمام آنها را انجام دهيد اين چه سياستي است برادر؟
    به فرموده حضرت آقا، آمريکا حد يقف ندار،‌اگر گوشه از خرده فرمايشاتش را انجام دهي و يک قدم عقب بنشيني ده قدم جلو مي آيد( کره شمالي را ببينيد بعد از انهدام بخشي از تجهيزات هسته اش آمريکا دست بردار نيست..)
    همين احمدي نژاد چند سانتي، مي دانيد که چه سنگ بزرگي بر سر سياست هاي شيطاني( به معناي واقعي کلمه) آمريکا و اعقابش بوده است!!
    "ما ايرانيان و شايد بگويم شيعيان به خواب‌ها و خرافاتي اين چنيني زيادي معتقديم و بيشتر مواقع به جاي اينکه به حرف‌هاي طرف فکر کنيم به اين نتيجه مي‌رسيم چون فلان شخص گفته پس راست است پس درست است."
    جناب رند!
    مگر مقداي ما شيعيان حضرت اميرالمومنين نيست؟
    مگر نه اينست که ايشان در جريان جنگ جمل گفتند، معيار حق است افراد را با حق بسنجيد نه اينکه حق را با افراد!
    و اينکه امروز شما مي آييد و تشيع و شيعيان را به خرافه باوري و پرستي متهم مي کنيد به هيچ عنوان قابل قبول نيست.
    مگر نه اينست که عقلاني ترين بخش در اسلام مختص شيعه است و همشه آيين ما با تعقل و تفلسف همراه بوده است!!!
    چرا اينگونه خودگريز و از فرهنگ خويش ... بماند!"به جاي اين هوچي‌گري‌ها به کارتان برسيد به کاري که براي آن انتخاب شديد برويد خدمت کنيد آن هم صادقانه با اين حرف‌ها اشتباهات خود را نپوشانيد. با اين حرف‌ها نمي‌شود کاري کرد.
    آقاي رئيس جمهور همان‌طور که خودتان شعار مي‌داديد ... شما فقط و فقط خادم ملت هست ... پس شما فقط خادم ملت هستيد نه نماينده ديني و نه نمايند دنياي اسلام و مسلمين ونه هيچ چيز ديگر!"
    آقا مهدي عزيز!
    زياد با روزگار عباي شکلاتي پوش فاصله نگرفته ايم!
    شايد راست گفته اند که حافظه اجتماع کوتاه مدت است!
    آن شخصي که ساعت 10 صبح به دفتر رياست جمهوري بر سر کار حاضر مي شد و ساعت 12 خارج... و همه دغدغه هاي فکري ايشان بر دوش حلقه کياني بود که تمام هم و غمش سکولاريزاسيون و پياده کردن اسلام ناب آمريکايي در جامعه بود
    يادتان هست؟
    همو که در روزهاي آخر چه حرفها که براي گفتن نداشت و همو که طرح عبور از خاتمي براي طراحي شده بود نه از مخالفانش نه! از طرف دوستان و اردوگاه منتسب به ايشان
    و امروز شما به کسي که با همکارانش 24 ساعته فعاليت و تلاش مي کند ميگوييد...
    راستي شهيد بهشتي را چرا مطلوم ناميدند؟
    من نمي دانم اما اين شعر برايم بسيار با مسماست

    در حيرتم از مرام اين مردم پست
    اين طايفه زنده کش مرده پرست

    تا هست به هستي بکشندش به جفا
    چون رفت به عزت ببرندش سر دست

    نظر شما چيست؟

    ( کلام بنده از حد يک کامنت گذشت ...شرمنده)

    سخت دعايمان کنيد
    يا حق

    پاسخ

    سلام جناب راحل عزيز.
    درست است که آقاي احمدي‌نژاد اين را جلوي رسانه و ملت نگفته است ولي پيش يک عالم ديني گفته است اقاي جوادي‌عاملي. اصلا واقعا چه لزومي به گفتن اين حرف دارد. اين حرف‌ها نبايدگفته شود آن هم از زبان خود فرد. اين‌ها همه‌اش حمل به خودستايي مي‌شود. علي الخصوص وقتي به يک عالم ديني اين‌حرف‌ها گفته شود يعني چه؟ واقعا يعني‌چه؟ براي من وسوال است؟
    من اصلا نمي‌گويم ايشان دورغ مي‌گويد. شايد هم راست بگويد و شخصيت ايشان شخصيت راستگويي است اما کمي تامل کنيد که با اين حرف‌ها چه لطمه‌هاي به تفکر اسلامي مي‌خورد.
    سخن از هاله اي از نور هر کسي نمي‌تواند ببيند.
    قبول که اقاي احمدي نژاد انسان خوبي است من هم به اين معتقد هستم ولي اين يعني استفاده از دين اگر چه ايشان قصدي نداشته باشد يعني استفاده از عقايد ديني براي نشان دادن...
    باور کنيد با کمي تامل اين جريان روشن مي‌شود.
    اما درمورد دزديده شدن.
    اينکه دوست عزيز اصلا بحثي در اين نيست که اقاي احمدي نژاد در برخي موراد باعث غرور من ايراني شد همين که به امريکا و امسال اينها رو نداد اما اين و آن فرق مي‌کند.
    اقاي احمدي نژاد مي‌گويد مي‌خواستند من را بدزدند و اگر عراق انکار کند سند روي مي‌کنم.
    اين يعني چه؟
    واقعا اين حرف چه حرفي است.
    اصلا بيان اين حرف و سخن از زبان رئيس جمهور به غير از خود ستايي و خود تعريفي آن هم درميان يک مشت عالم در ميان علماي جامعه مدرسين يعني چه؟
    باور کنيد سخت نيست. عجيب هم نيست حرف‌هاي من.
    اين حرف مي‌توانست از زبان يک محافظ يا مسئول امنيت رئيس جمهور فاش شود. که خيلي بهتر بود و هيج ايرادي به اقاي احمدي‌نژاد نبود.
    و اما د رمورد ايرانيان و شيعيان اين دقيقا چيزي است که در ميان عامه مردم رواج دارد و شما در اينجا اشتباه کرديد چون من گفتم شيعيان نه شيعه، و ميان اين و آن خيلي فرق است خيلي زمين تا آسمان.
    و اين رفتا بد ما شيعيان است که در خيلي از مواقع مطابق مذهب شيعه نيست که باعث بد بيني به شيعه مي‌شود.فکر کنم خيلي واضح است فرق اين دوو اخر کلام اينکه من در مقايسه آقاي احمدي نژاد با ديگران نيستم که بخواهم بگويم چه کسي چه کار مي‌کردو چه کسي نمي‌کرد.
    انقاد‌هاي من هم بيشتر جنبه ديني داشت. همين.