سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شنبه 86 شهریور 10

عنوان آقا ویژه خواهرانه...!

و نمایشگاه طلیعه ظهور هم تمام شد ...
یک هفته تلاش باهمه خاطراتش گذشت .
چه آن خانم محترمی که آمده بود تا طریقه آپلود کردن عکس را برایش توضیح دهم و به خاطر دل سوزی و این که دیدم خیلی محترم است ازش ایمیل خواستم تا یه دعوت نامه پرشین گیگ براش بفرستم «آخه تینی پیک یه کم ضایع بود »که ایشون صراحتا گفت ایمیل نمی‏دم و من ضایع شدم .
وچه آن دوخواهری که اگه یک روز نمی‏آمدند باعث تعجب بود و چه از سرباز های که آمده بودن برای بازدید و تا کامپیوتر ها متصل به اینترنت را دیدند رفتن سراغ گوگل و...«بعضی وقتا گوگلم درد سر سازه ها
»
بعضی‏ها خیلی محترم بودند آخه وقتی یه سوال می‏کردند و یا آموزششون می‏دادیم خیلی تشکر می‏کردند و یه جورایی خستگی رو از تن ما در می‏آوردند وبعضی ها هم ... خوب شاید می‏دیدند این چیزی که ما بهشون یاد دادیم ارزش تشکر نداره .
بعضی وقتا غرفه وبلاگ‏های مهدویت تبدیل می‏شد به گیم نت یه دفعه می‏دیدم چند بچه اومدند دارن بازی می‏کنند .نمایشگاهی که کنار حرم باشه همینه دیگه همه میان علی الخصوص این بچه‏ها که ما رو ذله کردند.
تازه بعضی از این آقایون محترم با اینکه ما نوشته بودیم ویژه خواهران اما باز می‏دیدم این آقایون هستند که یاد سواد ندارند یا خودشون رو به اون راه می زنن.دیگه واقعا زبونمون مو در اورد از بس گفتیم ...اقا مخصوص خواهرانه....

تجربه خوبی بود با اینکه خیلی خسته شدم ولی چون تونستم حدود 50 نفر رو وبلاگ نویس کنم خوشحالم...
()