سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوشنبه 87 خرداد 13

عنوان به آیت‌الله خمینی افتخار می‌کنم.

همیشه انقلاب‌ها نقطه عطفی برای مردم بوده‌اند و انقلاب‌هایی که از درون ملت بیرون می‌آیند لذت پیروزی برای‌ همه گان به ارمغان می‏آورند. به آیت‌الله خمینی افتخار می‌کنم و افتخار خواهم کرد.
کسی مثل آیت‌الله خمینی را باید با شجاعت و جسارتش شناخت و اینکه بدون هیج ترس و هراسی از مرگ و بدبختی و یا هزار چیز دیگر که ممکن بود حکومت آن زمان بر سرش بیارد حرفش را می‌زد.
شجاعت و جسارت ایت‌الله خمینی بود که انقلابی بزرگ به بار آورد.
امام خمینی به حق بهترین پیشوا و رهبر برای مردم بود. در تمام  امور فقط به مردم و آزادی برای مردم فکر می‌کرد و خدمت به مردم و برای مردم کار کردن را وظیفه خود می‌دانست.
امام خمینی خودش یک عصر بود یک حقیقت همیشه زنده،.
البته این انقلاب در ایران  2 باز انجام گرفت یکبار زمان مشروطه که به علتی به کفایتی و عدم تجربه و حرف‌های مزخرف یک مشت دیندار متعصب به بیراه رفت و آخر بر سر خود مردم خورد شد.
مشروطه‌ای که یکی از بنیانگذاران او را به جرم مشروطیت به‌دار زدند. سیدحسن مدرس که پیش بینی می‌کرد بنیان مشروطه را و به مبارزه با این مشروطیت پرچم آزادی‌خواهی را بلند کرده بود در هیاهوی هو کردن  های یک مشت روشنفکر غرب زده به دست یک مشت مذهبی بی سواد به دار آویخته شد.
بحث و صحبت من درباره حکومت و سردمداران حال حاضر یا..گذشته وآینده نیست. شکی نیست که در این حکومت همچون حکومت دیگر کشور ها اشتباه زیاد است اما اشتباهات اینجا بعضی اوقات فروان می‌شود. که گاهی از سر روی مسئولین حکومتی این اشتباه کف کرده بیرون می‌ریزد و چشمانشان به حقیقت می بندد.
اما آیت‌الله خمینی فقط برای مردم، جان و زندگی خودش را در دست گرفت و همیشه جان بر کف قدم‌ می‌گذاشت. و تا آخر زندگی هم ثابت کردکه نه مال و ثروت دنیا را می‌خواهد و نه به دنبال قدرت و مقام بوده.
آخر اگر دنبال مال یا مقام بود به راحتی هر چه تمام تر و بدون هیچ زحمتی می‌توانست به آن برسد. کافی بود فقط یک‌بار با حکومت آن زمان سر یک سفره بنشیند و خواسته‌ای را مطرح کند.
‌آیت‌الله خمینی بزرگ بود و هست و خواهد بود به اندازه بزرگی تاریخ تا‌ آن زمان که تاریخی باشد.
و این هم یک شعر منتشر نشده زیبا از امام خمینی(ره)
از غم دوست در این میکده فریاد کشم         دادرسى نیست که در هجر رخش داد کشم

داد و بیداد که در محفل ما رندى نیست        که برش شکوه برم داد ز بیداد کشم

شادیم داد غمم داد و جفا داد و وفا             با صفا منت آن را که به من داد کشم

عاشم عاشق روى تو نه چیز دگرى             بار هجران و وصالت‏به دل شاد کشم

مُردم از زندگى بى تو که با من هستى        طرفه سرى است که باید بر استاد کشم

سالها مى‏گذرد حادثه‏ها مى آید                    انتظار فرج از نیمه خرداد کش
امام خمینی از نگاه یک خبرنگار آمریکایی
دیدگاههاى دکتر اسعد على دبیر کل اتحادیه جهانى نویسندگان عرب زبان و استاد دانشگاه دمشق پیرامون شخصیت‏ حضرت امام خمینى (ره)
امام خمینی از دیدگاه اندیشمندان خارجی
ابعاد ناشناخته امام خمینی
مبارزات تاریخی امام خمینی در یک نگاه