سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه شنبه 87 فروردین 13

عنوان به برادرم مسیح

تا به حال به تو نامه ننوشتم؛ و فکر هم نمی‌کردم بشود با تو رو در رو صحبت کرد اما وقتی می‌بینم کسانی که خود را به دروغ پیروان تو می‌خوانند به راحتی برادرت محمد را خطاب قرار می‌دهند و توهین می‌کنند فهمیدم می‌شود؛ می شود با تو رو در رو صحبت کرد.
ای مسیح! تو پیامبر خدایی. همان خدایی که محمد نیز بعد از تو پیامبر او بوده. همان‏که خودت بشارت آمدنش را دادی و ما همان‌گونه که به پیامبر خود احترام می‏گذاریم و دوستش داریم، تو را نیز دوست داریم .

ای مسیح عزیز! اگر کسی به برادرت محمد توهین کند تو غمگین و ناراحت می‌شوی؛ گویی به تو توهین شده، همان گونه که اگر کسی به تو توهین کند ما پیروان محمد احساس می‌کنیم به ما و محمد توهین شده است.
ای مسیح! تو همان پیامبر خدایی که دم مسیحایی‏ات انسان را زنده می‌کند. تو پیامبر زنده خدایی که در عرش خداوند جای داری.

ای پیامبر خدا! اگر مسلمانی به تو اهانت کند اولین کسانی که به مبارزه با او می‌پردازند خود مسلمانان هستند اما سکوت پیروان تو در برابر برخی توهین‌ها بسیار دردناک و رنج‌آور است. انسان احساس  می‌کند آن مسیحی که ما می شناسیم، آن خدایی که ما می شناسیم و او را پرستش می‌کنیم با خدا و پیامبر آن ها فرق می‏کند.
ای مسیح! من به تو می‏گویم؛ مسلمانی که تو را دوست دارد. به تو می‌گویم که غمگین مباش از این همه توهینی که به برادرت محمد می‌شود. ما همه خود می‌دانیم که این‌‌ها پیروان تو نیستند، بلکه همان‌هایی هستند که صلیب به دست ‌می‌گیرند و با صلیب و شعار دوست داشتن و مسیحی بودن، جنگ‌های صلیبی به راه می‌اندازند، انسان‌ها را می‌کشند، به دیگران رحم نمی‌کنند و کشور ها را غارت می‌کنند.
این‌ها هیچ کدام پیروان تو نیستند چون اگر بودند باید می‌دانستند تو مانند محمد برای مبارزه با ظلم و ستم آمده‌ای. تو برای این آمدی که جنگی نباشد، خونریزی نباشد، سیاهی نباشد و گناه نباشد.

و ما مسلمانان برای تو می‏نویسیم تا بدانی دوستت داریم و همچون پیامبر خود تو را پیامبر خدا می‌دانیم و به تو احترام می ‌گذاریم .
و من از دوستانم  و مسلمانان دعوت می‌کنم برای تو بنویسند:

حسن. تا فتح قدس و مکه //نجمی. منبرنت//فضل الله نژاد. شب نوشت //فخری. مدیر //مصطفی. همسرا // گل‏دختر//  دومین // حامد. کشکول// مهدی. بچه‏های قلم // مرتضی. رمز دشمن شناسی //دست نوشته های یک احمد// سارا. نوشته‏یک کج و معوج// دنیای راه راه// شیعه مذهب برتر//آهستان //مادرانه // خانم ناظم //دست خط // آغاز راه // اندیشه‏های یک فکر //حاصل اوقات. احمد رضا بیضایی // بیا تا برویم //دنیای کوچک ما// صدارت//یگان //حرف دل یونس

دوستان دعوت شده 5 نفر دیگر را برای نوشتن نامه به حضرت مسیح دعوت کنند.
از دوستانی که نامه می نویسند درخواست می کنم به ما اطلاع دهند تا نامه‌های‏شان را در وبلاگ به برادرم مسیح بگذاریم.
نامه‌های برتر به زبان انگلیسی و عربی  ترجمه خواهد شد و در وبلاگ انگلیسی  و عربی این جنبش وبلاگی قرار خواهد گرفت.