• وبلاگ : رند
  • يادداشت : اينجا شيشه ايست....؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    الان با کله ميام تو شيشت.
    هيچ وقتم هر وقت شيشه اي بشکنه يه محکمتر جاشو نمي گيره
    پاسخ

    نه اشتباه گفتيد...هميشه هر وقت شيشه‏اي بشكنه يه شيشه محكم‏تر جاشو نمي گيره.شايد ولي هيچ آدمي بي شيشه نيست..... ادم‏هاي كه ميگن بي شيشه هستند هم همون بي شيشه‏اي شون هم خودش يه شيشه است...هميشه قرار نيست شيشه هاي خوب باشه خيلي وقتا شيشه هابد هستند.....ولي در هر صورت تفكر هستند.

    سلام

    چطوري حاجي ؟

    تفكر من شيشه نبايد باشه ، بايد آينه باشه ، آينه تمام نماي وجود من .

    و اين كه شيشه شايد نماد خوبي نباشه واسه طرز تفكر ، چون همه چيز رو نشون ميده ، حال آنكه بعضي چيز ها رو نبايد (يا نشايد) نشون داد .

    نه ؟

    علي مدد

    سلام

    انديشه هاي شيشه اي! جالبه. تشبيه خيلي قشنگيه، اينكه ميشه با مطالعه و پژوهش قطر اين شيشه رو افزايش داد تا ديرتر بشكنه...يا بايد سنگش خيلي بزرگ باشه!

    پس من هم بايد منتظر شكستن شيشه ي ذهنم باشم...

    سبز باشيد و زلال...

    پاسخ

    هميشه سنگ هاي بزرگ دوربرمان زياد است .....شاي همان سنگ ها پايه ساز شيشه هاي بزرگتر و محكم تز از خود باشند

    سلام .

    تشبيه قشنگي بود شيشه براي فكر .

    اما بعضي افكار كه از اعتقادات ما سرچشمه مي گيرند را بايد از شيشه ي نشكن ساخت .

    موفقيت توفيق بندگي خداست .

    موفق باشيد.

    پاسخ

    شيشه نشكن فقط با علم حضوري به دست مي آيد .....باشد كه همه به آن برسيم
    سلام،
    با عرض شرمندگي، از تاخيري که در اضافه شدن لينک شما به ليست ما به‌وجود آمد عذرمي‌خواهم. از اينکه «ليست وبلاگ‌هاي به‌روز شده» را براي معرفي وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم.
    مي‌دانم بدقولي و عدم پايبندي به تعهد، بسيار ناپسند است و به همين دليل شرمنده‌ام. ولي متأسفانه در اين مدت گرفتاري‌هاي شغلي و تحصيلي باعث شده بود وقت کمتري براي کارهاي جانبي داشته باشم. در کنار اين کمبود وقت، تعداد زياد متقاضيان که به بيش از هزار وبلاگ مي‌رسد باعث شده بود رسيدگي به تعويق بيفتد؛ زيرا بررسي هر وبلاگ و اضافه کردن آن به ليست و فرستادن پيام، حداقل پنج دقيقه زمان مي‌خواهد که با اين حساب چند روز بايد تمام وقت به اين کار اختصاص مي‌دادم که در حال حاضر فرصت آن پيدا شده.
    از اينکه کماکان لينک ليست را در وبلاگ خود حفظ کرديد بي‌نهايت سپاسگزارم، لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدي از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
    اين ليست که چهار سال از عمرش مي‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که براساس زمان بروزرساني (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب مي‌شود؛ يعني بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
    براي اعلام به روز شدن وبلاگ، بايد آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پينگ شود. برخي سيستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار اين کار را انجام مي‌دهند ولي برخي ديگر بايد دستي پينگ شوند. براي پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رساني) و نوشتن يادداشت جديد، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالاي صفحه اصلي ليست وارد کرده و بر روي دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالاي ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
    البته چون چند وقتي است سايت بلاگرولينگ (که براي اعلام به روز رساني از آن استفاده مي‌شود) دچار مشکل شده، شايد بعد از ده دقيقه پينگ عمل نکند که بايد دوباره پينگ کنيد. براي برطرف کردن اين مشکل کاري از دست من ساخته نيست؛ چون سايت بلاگرولينگ بعد از پنج سال ارايه منظم خدمات، اکنون هيچ کاري براي رفع اين مشکل نمي‌کند. با اينحال سعي خواهم کرد خودم سيستم جديدي را براي اعلام به روز رساني طراحي کنم.
    با تشکر

    سلام

    نه خسته!

    به‏خاطر ((منتظر استدلالي سنگين است محکم تراز خودش تا او راخورد کند)) و البته نه براي خورد كردن كه من خود خرده‏اي بيش نيستم، بگويم كه گاهي آن‏چه اين‏جا مي‏نويسي خالي از تفكر است.

    راستي

    درباره ي پست قبلي

    1- عنوان داشت ها!

    2- استاد ملكيان هم تئوريسين اين نظريه در كلام جديد است كه اثبات دين و ... از راه عقل ره به جايي نمي برد.

    ممنون

    شاد زي مهرافزون

    پاسخ

    اين كه بخواهيم تفكر و حرف ديگران را ناشي از بي فكري و اينكه در آن فكري نيست بدانيم....خود كم ادعايي نيست......اين يعني اينكه آن‏چنان هم خرده نيستي .يعني خود را آنقدر بزرگ و با فكر مي داني كه به راحتي تفكر ديگران را بي فكري مي خواني.......من اصلا قصد نداشتم بگويم كه دين را ار راه عقل نمي‏ توان ثابت كرد..اگر دين از راه عقل ثابت نشود كه ديگر حجتي برا آن نيست.بعضي از چيز ها هست كه انسان نمي تواند اثباتش كند آن هم نه اينكه نمي‏شود بلكه چون مقدماتش نيست و ما از مقدمتش مطلع نيستيم....نمي توانيم و البته مهمش اين است كه انكارش هم نمي تواندكرد.....

    سلام:

    درسته شيشه ايش خوبه و غير از ضخامتي كه فرمودين در سايه تحقيق و زير بناي محكم پيدا ميشه ، اما خدا كنه كه فقط از نوع reflex نباشه که هر کسي مياد راضي بره و خوشبختانه وب شما که اينطوري نيست. منظورم به نوع شيشه ايهاي ديگه هست.

    موفق باشين. يا علي.

    دوست عزيز سلام

    به علت علاقه اکثر وبلاگ نويسان تخصصي ، به راه اندازي وبلاگي با نام اختصاصي خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هايي مانند blogfa , persianblog و غيره ، همچنين داشتن ايميل با پسوند سايت اختصاصي خود، شرکت Big Robo سرويس جديد" سايت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.

    براي دريافت اطلاعات بيشتر به لينک زير مراجعه نمائيد:

    http://blog.bigrobo.com

    و يا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگيريد.