• وبلاگ : رند
  • يادداشت : بي‏خوابي شبانه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي 

    سلام

    كي مياد كه در اين خونه شما ها را گل بگيرند ،يك عده ايد كه قبل از اينكه ديگران رو بذاريد سر كار خودتون رفتيد سر كار .

    بسه تو رو خدا با اسم خدا و شهدا سر اين برو بچ رو بي صدا نبريد .

    نمي دونستم مسابقه كامنت گذاري در نصفه شبه اينجا برگزار مي شه والّا از ديشب تا حالا كه بيدار بودم يه سري هم به شما مي زدم!!!

    ياعليالتماسدعا

    راستي مطلب خوب بود ولي دوست داريم از مطالب فلسفي شما هم بيشتر بهره ببريم.

    گفتيد بي خوابي

    من همين امشب رو تا صبح يك ساعت خواب مفيد نداشتم باور مي كنيد ؟
    حالا جالب اينجاست كه خوابم مياد ولي خوابم نمي بره چه ميشه كرد خوابم نمي بره ديگه

    يا حق

    سلام

    در مورد بحث دلبري کردن موضوع خيلي ساده است ، باآرايش کردن يا پوشيدن يه مانتوي زيباو تنگ و کوتاه آدم مي تونه دلبري هاي زودگذر رو بکنه اين مانتو و آرايش و اينها که گفتم يه مثال بود براي يه دلبري خطرناکتر و پايدارتر و اون دلبري با اخلاق و رفتاره که به راحتي ميشه جلوش رو گرفت اما ما با غفلت و غرور از کنارش مي گذريم . ببينيدمثلا همين خانم مي تونه با پوشيدن يه چادر مناسب اين مانتوي زيبا و تنگ و چسبانش رو که به شدت دلبري مي کنه رو زير اين چادر پنهان کنه و باعث به درد سر افتادن و به هوس افتادن جوانهاي مردم نشه ، دراقع هم مانتوش رو پوشيده هم دلبري نکرده . در مورد اخلاق و رفتار هم همينطوره . ما بايد روي اخلاقمون يه حجاب بکشيم و اين به اين معني نيست که از بين ببريمش بلکه بايد حجاب بکشيم تا خودش رونشون نده و باعث دلبري و به زحمت افتادن ديگران نشه . مثلا شما بسيار انسان خوش صحبت و شوخ طبعي هستي . اما نبايد با يه نامحرم شوخي کني يا نبايد زياد براش زبون بريزي چون او شيفته و دلباخته ي شما ميشه . يا ما با اضافه کردن پسوند خانم يا آقا به اسمهامون و جمع آوردن فعلهامون روابطمون رو کنترل مي کنيم و باعث ميشيم صميميت بيش از حد ايجاد نشه . در ضمن ارتباط زياد و مداوم با نامحرم در دراز مدت باعث ايجاد علاقه بين طرفين ميشه که همين ارتباط زياد و بيش از حد هم مي تونه از عوامل دلبري کردن باشه . خلاصه اينکه ما اگر خودخواهي هاي خودمون روکنار بذاريم هيچ وقت به قيمت محبوبيت خودمون ديگران رو به زحمت نمي اندازيم . يا حق

    سلام!

    چه جالب!منم دقيقا همين احساس را داشتم.اما معلوم مي شود كه در من بيشتر است!ساعت كامنت گذاري من را ببينيد:ساعت سه صبح!گفتم بيايم بنشينم اينجا و به وبلاگ برو بچ سري بزنم!نمي دانيد چقدر خوشحال شدم وقتي ديدم لينكتان بالا آمده!چون فكر نمي كردم در اين ساعت وبلاگ بروز شده اي گير بياورم!!!!

    ---------------------------------

    دقيقا!دقيقا!اين روزها شديدا از اين مي نالم كه روزهايم خيلي زود مي گذرد!و چقدر سخت است با اين روزها همپا شدن!خيلي سرعت عمل مي خواهد!

    تذكر خوبي بود!

    يا حق

    خواهشمنديم ساكت ننشينيد و توهين را نپذيريد و از دوستان بخواهيد كه به ما بپيوندند و براي رضاي خدا متن اعتراضي ما را امضا نمايند. و مراتب نگراني و خشم خود را از بلاگفا اعلام نمايند . هر امضا شما تيري است بر قلب ناپاکان و اسلام ستيزان . ( اگر از بلاگفا هستيد موقع امضا ادرس وبلاگ خود را وارد ننماييد )
    + خانم ناظم 

    سلام:

    عاشق سكوت شبم و آواز جير جيركها و اگه صداي نم نم بارونم باشه كه ديگه هيچي.....

    اما خب خدا ميگه شب برا ارامش شماست.

    آيا ارامش فقط خوابيدنه؟؟؟

    نميدونم. در هر حال منم امشب مطلب زياد خوندم. حسش بود.

    يا علي.